Jako właściciele komputera Apple, nie raz i nie dwa zapewne usłyszeliście, a jeśli dopiero się do takiego sprzętu przymierzacie, to na pewno kiedyś usłyszycie, wypowiadany przez VoiceOver komunikat: „Zajęte”. Pojawia się on zazwyczaj wtedy, gdy dana aplikacja wykonując zlecone zadania, przestaje reagować na nasze komendy. Czasem jednak program może przywiesić się na dłuższy czas, a nawet zawiesić całkowicie. Wtedy jedynym wyjściem z takiej sytuacji jest wymuszenie zamknięcia „zajętej” aplikacji, i ponowne uruchomienie programu.
W poniższym nagraniu demonstruję jak tego dokonać.
Obejrzyj film
Aby śledzić kolejne nowości video pojawiające się w Mojej Szufladzie, wystarczy odwiedzić mój kanał w serwisie YouTube i kliknąć przycisk Subskrybuj. Od tej pory, jeśli niczego nie zmienialiście w ustawieniach, będziecie otrzymywać powiadomienia o nowych filmach publikowanych w Mojej Szufladzie.
A jeśli mielibyście jakieś pytania lub propozycje na kolejne filmy tego typu, dajcie proszę znać w komentarzach lub na mojego maila.
Nie zapominajcie również o polubieniu obejrzanego odcinka, zasubskrybowaniu kanału – jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, oraz polecaniu go wszystkim osobom poszukującym informacji na temat technologii asystujących dostępnych w środowisku mac lub iOS.
Twój Pierwszy Kęs
Więcej informacji na temat komputerów Apple, ich dostępności i podpowiedzi jak sobie z nimi radzić na starcie, znajdziecie w zakładce:
Twój Pierwszy Kęs